לאור המצב - משלוחים חינם לכל הארץ בכל משלוח!

שימו לב שכל ההחזרות וההחלפות ממרכז העברת הדואר ועד למחסנים שלנו עשויות להתעכב בין 1-3 שבועות בשלב זה.
בשל השינויים המחייבים בעקבות נגיף הקורונה, הפעילות של שותפי השילוח שלנו, כמו גם התפקיד הלאומי שלך, עשויות להיות משובשות עקב הנהלים ואמצעי הזהירות שננקטו על מנת להבטיח את בטיחותם של כל העובדים והנמענים .

בזמן שאנו ממתינים לעדכונים נוספים בנוגע למצב העניין הנדון, אנא שים לב שהחבילות עשויות להיות כפופות לעיכובים מסוימים. אנו מצטערים מאוד על כך, ונודיע לך באמצעות דואר אלקטרוני לאחר שנעבד את בקשתך.

מדיניות החזרה והחלפה

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן(ביטול עסקה).התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן,התשמ"א-1981

.מוצרים שנרכשו ניתנים להחזרה עד 14 יום מיום קבלת המוצר

.אנו מציינים מראש שמחיר המשלוח של המוצר חזרה לבית העסק ישולם על ידי הלקוח

החזרת פריט/מוצר ניתן באמצעות דואר שליחים או באמצעות השליח של האתר בעלות של 25 שקלים שינוכו מסכום ההחזר

בעת ביטול עסקה ייגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים לפי הנמוך מבניהם וכל זאת על פי חוק

במידה ותבחר הלקוחה בזיכוי באתר או בהחלפה למוצר אחר שווי הזיכוי שווה לסכום המקורי שישולם ללא ניכוי דמי הביטול

התנאים לביטול עסקה

הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית כאשר לא בוצע בו כל שימוש ובתנאי שלא חלה הרעה במצבו ולא נעשו בו שינויים או תיקונים וכאשר התווית מחיר לא הוסרה ובצירוף חשבונית של בית העסק. כמו כן ישלח הלקוח בכתב באמצעות מייל את רצונו לביטול העסקה ואת סיבת הביטול

.שירות לקוחותינו יקבל את המוצר ויבדוק אם עמד בכל התנאים לביטול

לקוחות יכולים להחזיר או להחליף פריטים עד 14 ימים לאחר הגעת חבילתם. החזרות לא יתקבלו אם יתבקשו מעל 14 ימים שעברו את תאריך האספקה ​​המצוין במעקב ההזמנה. יש לבקש הארכות למסגרת זמן ההחלפה לפני תום 14 הימים - אין הארכות על החזרים.

אנו מציינים מראש, מחיר השילוח של החבילה חזור לבית העסק ישולם על ידי הלקוח. אם לקוח רכש את המוצר בסייל או בעזרת קוד קופון הסכום שיוחזר לו זהו הסכום ששילם ולא מחירו המלא של אותו מוצר.

החזרה והחלפה של פריטים

אנא ספקי בעמוד ליצירת קשר את מספר ההזמנה שלך וכן את הסיבה להחזרתך. צוות שירות הלקוחות שלנו יבדוק את בקשת ההחזרה וישלח הנחיות נוספות אם ההחזרה תאושר. החזרים עבור החזרות או החלפת מוצרים חדשים יינתנו לאחר שהפריט יתקבל וייבדק. לקוחות שיחזירו פריטים תמורת החזר לא יקבלו החזר על עלות המשלוח המקורית או כל מכס/מס חלים, לפי המקרה. החזרות שיוגשו להחזרים יהיו כפופות לדמי חידוש מלאי וטיפול. עבור כל החזרות והחלפות אביזרים, הפריטים חייבים להיות ללא שריטות, ללא שפשופים וללא נזקים אחרים.

 

דף אחריות זה מציין שאתה עשוי לקבל תחליף חינם בהתאם לתנאים המפורטים כאן ובתוך התקופה שצוינה, ולא יגביל כל זכות חוקית של הלקוח בהתאם לחוק המקומי. למעט כפי שצוין במפורש בסעיף זה, 9-5 כפופים אחרת לאותם תנאי אחריות כלליים כמו מוצרי 9-5 אחרים.